ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر

ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر

سلام روزتون بخیر هر روز را با لبخند و با افکار مثبت آغاز کنیم در ابتدای هر روز باید بدانیم

که ما برای چه بیدار شده ایم و این یعنی داشتن یک هدف برای زندگی بهتر.

امروز میخواهیم بیشتر راجب تابلو مغازه و نقش آن را در فروش بیشتر و درآمد بیشترتوضیح بدهیم ما برای معرفی هر شغل

و محصول خود نیازمند این هستیم که اول دیده شویم تابتوانیم درآمد بیشتری کسب کنیم و این کار نیازمند تبلیغ

است که اولین گام داشتن یک تابلو مغازه است.

در دنیای امروز که همه چیز رنگ و لعاب خاصی به خود گرفته تنها راه موفقیت در کسب و کار، چگونه دیده شدن است.

به مراتب هنگامیکه دیده شوید، مشتری هایتان نیز به دنبال شما می آیند!

چگونه دیده شدن می تواند روز به روز به مشتری هایتان اضافه کند و در نهایت نمودار فروشتان

را در رتبه خوبی قرار دهد. یکی از راههای بهتر دیده شدن، تبلیغات است،

حال فرقی نمی کند این تبلیغات محدود به یک تابلو مغازه باشد و یا یک بیلبورد در سطح شهر و یا هر نوع

تابلو سازی تبلیغاتی دیگر جالب است بدانیدرایجترین و متداولترین نوع تبلیغات

که بتواند نظر عموم مردم را به کسب و کارتان جلب کند، تابلو مغازه است و به صراحت می توان گفت

تابلو مغازه ارتباط تنگاتنگی با فروش شما خواهد داشت.

نقش تبلیغات و تابلو سازی در حمایت از کالای ایرانی

ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر

نقش تابلوسازی در سطح شهر:

ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر

وقتی به سطح شهر می رویم، وجود تابلوسازی های رنگی و گرافیکی متنوع، خواه ناخواه برایمان جالب

و دوستداشتنی هستند، گاهی برخی از تابلو مغازه‌ ها آنقدر زیبا و طرحشان متفاوت است،

که برای دقایقی به آنها خیره می شویم و دلمان می خواهد از برند تجاری و نوع فعالیت تابلوسازی مربوطه سر

در بیاوریم. این روزها سطح شهر از این تابلوها رنگ و لعاب خاصی پیدا کرده است

و تنها در نوع تابلوسازی و طرح گرافیکی با هم متمایز هستند. برخی از خیابان های بزرگ هم با انواع

تابلوهای تبلیغاتی، بلیبوردها و تابلو مغازه پوشیده شده است که بی نظیر است.

تابلوسازی در سطح شهر نه تنها باعث شادابی و سرزندگی سطح شهر شده بلکه به فروش و تامین خواسته های مردم

نیز کمک کرده است. تصور کنید از صبح تا عصر مشغول کار هستید

و در راه برگشت به منزل همین تابلوهای تبلیغاتی، خریدهای مورد نیازتان را به شما یادآوری می کند.

جالب است بدانید تحقیقات نشان داده است

ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر 

درصد بالایی از فروش کسب و کارها به دلیل وجود تابلو مغازه و تابلوسازی تبلیغاتی در سطح شهر است

یکی از دلایل این موضوع نیز اینست

که شهر و تبلیغات در آن، به عنوان یکی از اساسی ترین مرکز توجه افکار عمومی محسوب می شود.

نقش تابلو مغازه در فروش:

محل کسب و کار شما و نوع فعالیتی که در حال انجام آن هستید، به یک تابلوسازی منحصر به فرد برای معرفی

برند تجاری شما نیاز دارد. تبلیغات و دیده شدن صرفا بستگی به تاثیر بصری بر روی افکار عمومی دارد.

در واقع هنگامیکه بتوانید روی ذهن افراد تاثیر بگذارید،
ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر
می توانید محصولات و خدماتی که ارائه می کنید را به آنها معرفی کرده و آنها را به نوعی تشویق به خرید نمایید.

تابلو مغازه با اشکال گرافیکی روی آن و همچنین رنگبندی و جنس تابلو سازی آن می‌تواند

به بهترین و ایده‌آل‌ترین تابلو تبدیل شود.

بنابراین اگر می خواهید نمودار فروشتان در رتبه بالایی قرار داشته باشید،

بهترین تابلو مغازه را به معتبرترین تابلو سازی سفارش دهید.

آپشن مهم تمام کسب و کارها در نوع تبلیغات آنها نهفته است.

شاید برایتان جالب باشد، از روش های تبلیغات نوین در کسب و کار مطلع شوید و یا ساده ترین و رایج ترین

نوع آن که تابلوسازی می باشد را بهتر بشناسید.

این روزها صاحبان کسب و کارهای گوناگون با روش های مختلفی به تبلیغات می پردازند،

برخی از آنها از ابزارهای تبلیغاتی همچون: کاتالوگ‌ها و بروشورها استفاده می‌کنند،

برخی دیگر از پاپ آپ‌ها و استندهای تبلیغاتی در غرفه های نمایشگاهی و عده‌ای هم از تابلوسازی تبلیغاتی،

تابلو سازی بیلبوردها و یا تلویزیون های شهری از طرفی همه ما به خوبی می‌دانیم هدف مشترک تمامی

این شیوه های تابلو سازی و تبلیغاتی برای بالا بردن راندمان یک شرکت و فروش بیشتر و در نهایت پول بیشتر است.

از این رو انتخاب بهترین آنها می تواند یک فکر یا انتخاب هوشمندانه باشد.

نقش تابلو مغازه در کسب و کار

باید دیده شویم تا بتوانیم به فعالیت ادامه دهیم

تحقیقات در زمینه بازاریابی و فروش بهتر نشان داده است،

تنها راه موفقیت در کسب و کار، بعد از ارائه یک محصول ایده آل، چگونه دیده شدن و تابلو سازی تبلیغاتی است!

در واقع جهان حول و حوش تبلیغات می چرخد، تا نه یک بخش از مردم، بلکه تمام جهان بتواند

شما را بشناسند. منتها یکی از رایج ترین نوع تبلیغات استفاده از یک تابلو مغازه یا فروشگاه مناسب و ایده‌آل است.

تابلویی که بتواند با یک سازه درست و حسابی و یک طرح بی همتا، بهترین هویت را به شما ببخشد.

انواع تابلو مغازه وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها که با فعالیت و سبک کارتان هماهنگ است را انتخاب نمایید.

اینگونه مشتریانتان به راحتی با شما و کارتان آشنا خواهند شد و به سراغتان می آیند.

چه نوع تابلو مغازه ای مناسب است؟

تابلوهای بسیاری در صنعت تابلو سازی  وجود دارد که بودجه، مکان و سلایق مشتری در انتخاب آنها تاثیرگذار است.

امروزه اکثر مشتریان به دنبال تابلوهای برجسته نظیر: تابلو چلنیوم یا حروف برجسته هستند،

ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر

چرا که این تابلوها از روشنایی و نورپردازی ویژه ای برخوردار است،

از حروف برجسته چلنیوم ساخته شده

و متناسببا هر نوع منطقه جغرافیایی می باشد

. تابلوهای دیگری همچون: تابلو کامپوزیت تابلو فلکسی، تابلو استیل، تابلو روان و تابلو فلز نیز وجود دارند

که بسته به سلیقه و معیار شما قابل انتخاب است.

ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر

شروع کسب و کار با تابلو مغازه یک کسب و کار کوچک داد وستدی است

جالب که می تواند به کسب و کاری بزرگ تبدیل شده و به موفقیت برسد و یا به شکستی جبران ناپذیر تبدیل شود

با اینکه تابلو مغازه بسیار گران قیمت و شیک برای جلب توجه زده باشید.

دوستان و آشنایانی را میشناسم که کسب و کارهایشان را راه اندازی کردند

و رویاهای شیرینی در مورد کسب و کارشان داشتند اما قبل از یکسال به بن بست رسیدند و کارشان را تعطیل کردند.

 چرا افراد در کسب و کارشان موفق نمی شوند بیایید با هم به بررسی دلایل آن بپردازیم.

۱- نداشتن برنامه ای منسجم

تنها به دانستن اینکه شغل شما در چه زمینه ای است و چگونه باید کالا یا خروجی کار خود را به فروش برسانید

اکتفا نکنید.

شما باید یک برنامه ی تجاری منظم و اصولی داشته باشید که شامل حداقل موارد زیر باشد:

الف.داشتن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت

ب.برآورد مالی کار،تولید و مایحتاج لازم

ج.شناخت بازار کار و بازاریابی صحیح

دقت بر روی جزئیات شما را به راه درست رهنمون می سازد.

۲-دلایل اشتباه

شروع یک تجارت ساده کوچک به امید ثروتمند شدن شما را به سوی تجارب نامانوس رهنمون میسازد

در حالیکه شما به دنبال طرحی هستید که موفقیت آینده ی کاری شما را تضمین کند.

قبل از انجام هر کاری ابتدا به علاقمندیها و گرایشهای خود فکر کنید.با خود بیاندیشید که آیا به این اعتقاد دارید

که شما میتوانید کاری با ارزش به مردم ارائه کنید؟

آیا به اندازه ی کافی آمادگی مقابله با وقایع غیر قابل پیشبینی و موانعی که با آن مواجه می شوید را دارید؟

۳-مدیریت ضعیف

کسب و کارهای کوچک معمولا با دانش کمی از حقایق مربوط به تجارت بخصوص دانش مورد نیاز در مورد مدیریت مالی

و چگونگی ارتباط با مشتری تبلیغات و دیگر توانایی های لازم همراه است.

برای رفع این مشکل یا باید دانش آکادمیک خود را افزایش دهید یا یک مدیر برنامه توانا و متخص

در این زمینه استخدام کنیدتا کمبود دانش شما را جبران کند.

۴-کمبود سرمایه

بعضی از افراد تازه کار تصور میکنند که در فرایند چرخش سرمایه،ازابتدا به سود بالا خواهند رسید

و به ناگهان مبالغ زیادی هزینه می کنند به این امید که درآینده نه چندان دور بازگشت مالی خواهند داشت

اما کمی نگذشته که متوجه می شوند دیگر پول کافی برای ادامه کار و کامل کردن چرخه ی کاری را ندارند.

تمامی هزینه های احتمالی کار را در نظر بگیرید چه هزینه های مربوط به شروع و آماده سازی کار و چه هزینه های مربوط

به تولید و آماده سازی و پول کافی برای تمامی امور مالی یک سال کار را ذخیره کنید.

 

ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر

ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر

۵-موقعیت بد

این کافی نیست که یک مغازه با تابلو مغازه در یک موقعیت جغرافیایی پر رفت و آمد

و یا یک مکان با کرایه ی ارزان قیمت پیدا کنید.برای مثال یک رستوران نزدیک یک مدرسه ایده ی خوبی به نظر میرسد

اما نمی توان انتظار مشتری زیادی داشت اگر غذای گران قیمت سرو کند

در حالیکه اطرافش پر ازغذا خوریهای ارزان قیمت است.شما باید هدف نهایی خود را در نظر بگیرید

و عادتهای منطقه ی کاری

مورد نظر خود را بشناسید.نگران نباشید با کار صحیح به مرور بر تعداد مشتریان شما افزوده خواهد شد.

۶-بدون حضور آنلاین

در این زمانه که اطلاعات به شدت رو به فزونی است مردم تمایل بیشتری برای جستجوی اطلاعات از طریق کامپیوتر

و یا تلفن همراه خود دارند.

نداشتن یک وب سایت و یا نبودن در یک شبکه ی اجتماعی کسب و کار شما را از دیده شدن توسط حجم وسیعی

از بازدید کنندگان محروم می کند.اگر سر رشته ای از وب سایت ندارید،

می توانید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در فیس بوک توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی عضو شوید

تا دیده شوید.

۷-رشد بی رویه

رشد و ترقی بسیار خوب است تا زمانی که کنترل شده باشد و در آمد شما با میزان رشد شما هماهنگ باشد.

اگر تجارب تجاری شما با موفقیتی بزرگ همراه باشد هیجانی نشوید و کل در آمدتان را به ناگهان برای خرید کالای جدید

و یا باز کردن فروشگاهی دیگر،خرج نکنید.استراتژی خود را حفظ کنید

تا بدون ورشکستگی به رشد خود ادامه دهید.

۸-بی توجهی به مسائل مالی

در کسب و کارهای کوچک برای شروع کسب و کار با تابلو مغازه پول همانند خون موجود در رگهای تجارت است

و هیچ تجارتی بدون آن صورت نمیگیرد در کسب و کارهای کوچک هر ریال دارای ارزش و اهمیت می شود.

باید توجه داشته باشید که چه مقدار پول وارد کارمی شود و چه مبلغی از این پول تبدیل به در آمد می گردد.

دقت در این مسئله باعث پیشروی صحیح کسب و کار خواهد شد.

۹-ارائه ضعیف

داشتن یک برنامه ی تجاری دقیق برای شروع کسب و کار با تابلو مغازه هم می تواند بی نتیجه بماند

اگر هر بخش از کار با بی صلاحیتیافراد همراه باشد.

کارکنان تنبل،بداخلاق و بی مسئولیت نه تنها بر روند مثبت کار تاثیر منفی خواهند گذاشت

بلکه اثرات منفی بر محیط

فعالیت ،مشتریان و هواداران خواهد داشت. راهنماییها را دنبال کنید تا خروجی خوبی داشته باشید

۱۰-بازاریابی ضعیف

شروع کسب و کار با تابلو مغازه باید توانایی نشان دادن خویش را در برابر کسب و کارهای دیگری

که در بازار کار به استقرار رسیده اند

داشته باشد.شما نیازمند گسترش منابع اطلاعاتی برای عرضه ی کالاهای خود از طریق روشهای صحیح هستید.

تنها در این صورت است

که بازار و نیازهای آن را خواهید شناخت.داشتن یک کانال آنلاین امروزه از ضروریات تجارت محسوب می شود

اما هرگز روشهای سنتی بازرایابی را دست کم نگیرید. داشتن یک کارت ویزیت هنوز هم جواب میدهد.

ارتباط تابلو مغازه با فروش بشتر

در هر صورت شما برنامه های خود را دارید.قدرت و ضعفهای خود را دارید

و برای انجام هر کاری دلایل مالی و انسانیخود را دارید.

هر کدام از این نصایح کوچک کمکی است برای راه اندازی کسب و کار کوچک شما که نمیتوان گفت

صد در صد جوابگوی کار شماست اما به رونق کسب و کار شما کمک خواهد کرد

امروزه تمامی صاحبان مشاغل با ساخت تابلوی تبلیغاتی و نصب آن بر سردر مغازه و محل کارشان به معرفی برند خود می پردازند.

همه ی افراد با عبور از مکان های عمومی و تجاری درگیر تماشای تابلوهای تبلیغاتی می شوند.

در واقع تابلوسازی یکی از مهم ترین روش های تبلیغاتی می باشد که در کنار سایر روش های تبلیغاتی به کسب و کار

شما رونق می بخشد.

درصد بالا در دیده شدن توسط تابلوهای تبلیغاتی:

تبلیغات از طریق تابلو تبلیغاتی کاملا با تبلیغات در فضای مجازی و اینترنتی متفاوت است.

همانطور که گفتیم تابلو های تبلیغاتی معمولا برای سر در مکان های تجاری استفاده می شود و روزانه عابرین بسیاری

از کنار این تابلوها عبور کرده و اکثر عابرین به طور آگاه یا نا خود آگاه این تابلو ها را مشاهده کرده

وهمین مورد باعث مطرح شدن برند و در نهایت کسب درآمد می شود.

مسلما مکانی که دارای تابلو تبلیغاتی مناسب در جهت معرفی برند خود باشد توجه مشتری را برای خرید جلب کرده

و در مراجعه ی بعدی مشتری تاثیر به سزایی خواهد داشت.

متفاوت بودن با رقبا:

مسلما رقبای مشغول به فعالیت در یک صنف برای معرفی محصول و برند خود تابلوهای تبلیغاتی

از جمله تابلو حروف برجسته، تابلو چلنیوم یا تابلو استیل استفاده می کنند اما چیزی که باعث وجه تمایز بین آن ها می شود

شکیل بودن و کیفیت تابلوی تبلیغاتی آن ها می باشد و این تاثیر مستقیمی بر کسب درآمد آن ها و جذب مشتری خواهد داشت.

ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر

مدرن بودن تبلیغات:

نصب یک تابلو تبلیغاتی مدرن و کلاسیک می تواند تصویر و ذهنیت مثبتی از یک برند را در ذهن مخاطب ایجاد کند.

از تابلو های تبلیغاتی مدرن می توان به تابلو استیل، تابلو سه بعدی وکیوم،

تابلو نئون پلاستیک، انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید چلنیوم و دیگر حروف های برجسته اشاره کرد.

ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر

صاحبان مشاغل با توجه به نوع حرفه ای که دارند باید تابلوی مناسبی را برای محل کار خود در نظر بگیرند.

به عنوان مثال تابلوی تبلیغاتی یک مغازه موبایل فروشی نباید همانند تابلوی آژانس مسکن باشد.

در ارتباط با ساخت تابلو تبلیغاتی باید یک طراح گرافیک طرح تابلو

را متناسب با شغل کارفرما طراحی کند.

تابلوسازی نه تنها باعث افزایش تعداد مشتریان شما می شود بلکه

کلاس کاری شما نیز به حساب می آید.

در تابلوسازی داشتن هدفی روشن از ساخت آن در موفقیت تبلیغات شما تاثیرگذار است.

اگر شما سالهاست که یک مغازه دارید و دارای مشتریان ثابتی نیز می باشید شاید تصور کنید که با داشتن مشتریان ثابت

احتیاجی به تبلیغات بیشتر و نصب تابلو تبلیغاتی بر سردر مغازه خود نخواهید داشت،

اما باید این نکته را درنظر داشته باشید که نصب تابلوی تبلیغاتی مدرن و کلاسیک به افزایش اعتبار شما کمکی شایان

خواهد کرد و از این طریق توجه مشتریان جدید نیز به کسب و کار شما جلب شده

و در درآمدزایی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

در واقع هر فروشگاهی با داشتن تابلو تبلیغاتی هویت فروشگاه خود را آشکار ساخته و اگر دارای چندین شعبه

در سطح شهر باشد باعث شناخته شدن هرچه بیشتر برندش می شود.

اگر در تابلو تبلیغاتی خود از نورپردازی استفاده نمایید باعث جلب توجه عابران مخصوصا در شب خواهد شد.

ارتباط تابلو مغازه با فروش بیشتر
پایان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *