روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در بالا بردن در آمد

روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در بالا بردن در آمد

به نام خدا سلام خدمت تمامی کاربران فمنادکـو دلتون خوش تنتون سالم  و لبتون خندون

امروز میخواهیم راجب روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در بالا بردن درآمد براتون توضیحاتی بدیم امیدوارم که مورد توجهتون قرار بگیرد

در دنیای امروزه زندگی همه ما با رنگ ها گره خورده است یعنی رنگ ها در همه چی اثر گذارند

ما نمی توانیم دردنیای امروزه  تاثیر رنگ ها را در زندگی روزمره خود را نادیده بگیریم

رنگ ها در فرهنگ های مختلف معنای متفاوتی دارند

تاثیر رنگ ها در رفتار و برخورد آدمها حقیقتی انکار ناپذیر است

و از این موضوع طراحان و افرادی که  در زمینه تبلیغات کار می کنند استفاده کرده اند

جالب است بدانید که طبق امار گیری های که انجام شده رنگها در انتخاب و خرید

یک محصول بیشترین تاثیر را داشته اند

امروز با من همراه باشید تا بیشتر با جادوی رنگ ها و تاثیر آن در بالا بردن در آمد آشنا شوید

 

روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در بالا بردن درآمد

من در این پست توضیح می دهم تاثیری که رنگ ها روی

ذهن و حافظه دیداری انسان ها و تصمیم آن ها می گذارد

و استفاده کردن از رنگ ها در تبلیغاتمون باعث جذب

مشتری و بالا بردن در آمد می شود.

رنگ ها با هزاران روش بر زندگی ما اثر می گذارند

اگر می خواهید بیشتر بفروشید و درآمد خود را بالا ببرید باید در انتخاب رنگ برای استفاده

از تبلیغ محصول خود توجه کافی داشته باشیم رنگ ها قدرت خیلی زیادی دارند

می توانند هر فرد را مجبور به( دیدن، شنیدن ، چشیدن ) کنند

اگر ما بتوانیم یک درک درست از معانی رنگ ها برای تبلیغ کار و محصول خود داشته باشیم

باعث جذب مشتری و در نتیجه بالا رفتن در آمد خواهد شد

روانشناسان معتقدند رنگ ها می توانند اثرات قابل توجهی بر ذهن و چشم بیننده بگذارند

روانشناسی رنگ هاو تاثیر آن در بالا بردن درآمد

رنگ زرد

رنگ زرد: خوش بینی و مثبت اندیشی را تقویت می کند باعث تحریک ذهن می شود جذب کننده است

روانشناسی رنگ ها و تاثیر ان در بالا بردن در آمد

رنگ زرد به منظور جذب توجه مخاطبان و نشان دادن اعتماد به نفس شما مناسب است

رنگ زرد رنگی گرم و شاد است رنگ زرد به عنوان رنگ شاد شناخته شده است

زودتر از بقیه رنگ ها دیده می شود و بیشتر از بقیه جلب توجه می کند رنگ زرد بیشترین تاثیر

را روی ذهن آدمی دارد

وتمام فعالیت های ذهنی فرد به وسیله نیروی رنگ زرد به حرکت در می آید

باعث افزایش تمرکز می شود رنگ زرد احساسات آدمی را زیر و رو می کند  اما همان طور که می دانیم هر چیزی منفعت و عیبی دارد

رنگ زرد می تواند احساس رنجیدگی و خشم را به وجود می آورد

و بیشتر از بقیه رنگ ها چشم را خسته می کند از رنگ زرد باید با دقت زیادی استفاده کنیم

چون ممکن است که تاثیر منفی داشته باشد رنگ زرد در جلب توجه مشتری ها تاثیر به سزای دارد

مخصوصا افرادی که به صورت احساسی خرید می کنند را به خود جذب می کند

رنگ سبز

رنگ سبز: از دو رنگ( زرد+آبی ) تشکیل می شود سبز بیشتر رنگ طبیعت است رنگ سبز باعث آرامش می شود

چشم را خسته نمی کند و حالتی از نگرش ذهنی مثبت ایجاد می کند چون رنگ طبیعی گیاهان و درختان است

 

روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در بالا بردن درآمد

روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در بالا بردن درآمد
باعث حس امنیت و ارامش می شود به معنی رشد و سرزندگی است  نشانه سلامتی آرامش ،قدرت و طبیعت است

رنگ سبز نماینده تعادل است درست مانند طبیعت  نماد (صلح،اطمینان،انرژی،هماهنگی، رشد وسلامتی ) است

رنگ سبز هم از دیگر رنگ های است که خیلی زیاد در اطرفمان می توانیم ببینیم

رنگ سبز را به طبیعت ربط می دهند پس بیشتر برای

تبلیغ فروشگاه های غذایی از رنگ سبز که نشان می دهد

که این مواد غذایی طبیعی هستند از رنگ سبز استفاده

می کنندو همچنین در کار زیست محیطی ،بهداشت و درمان استفاده از رنگ سبز در تبلیغ بسیار مناسب است

رنگ آبی

رنگ آبی:  نشان دهنده صلح و آرامش و اطمینان است  آبی حس امنیت را تلقین می کند بیشتر برند های محافظه کار از رنگ آبی

برای تبلیغ کار خود استفاده می کنند چون باعث جلب اعتماد مشتری می شود نشانه آرامش است و (رنگ سرد) نامیده می شود

بیشتر برای اداره ها از این رنگ استفاده می شود

روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در بالا بردن درآمد
آبی درست مثل دریا وسیع و گسترده است آبی رنگ عقل خرد است آبی روح را آرامش می بخشد آبی متضاد رنگ قرمز است و رنگ آبی همیشه دورتر از فاصله واقعی

دیده می شود آبی نماد (هوش، خون سردی، خرد ، ثبات ، اعتماد،گستردگی ،و سکون و آرامش ) است

آبی آرامش است ذهن را آرام می کند این رنگ با عقل و هوش در ارتباط است آبی یک رنگ همه کاره است از رنگ آبی بیشتر در شرکت ها استفاده می شود

رنگ قرمز

رنگ قرمز : پر انرژی تهاجمی و در عین حال پر از هیجان است قرمز رنگ جذاب و پرقدرتی است از رنگ قرمز خیلی بیشتر از بقیه رنگ ها

در تبلیغ استفاده می کنند رنگ قرمز نزدیکتر از فاصله واقعی دیده می شود

رنگ قرمز تحریک کننده است مثلا برای کلماتی مانند (حراج و همین آلان خرید کنید ) از رنگ قرمز استفاده می شود

و در تبلیغ کارمون محصولمون و … از این رنگ بیشتر استفاده می شود

 

روانشناسی رنگ ها و تاتیر آن در بالا بردن درآمد

رنگ قرمز رنگ عشق و دوست داشتن است قرمز رنگ جرات و جسارت است از رنگ قرمز برای اعلام خطر استفاده می شود

و سمبل عشق و تحرک است  در بسیاری از کشور ها رنگ قرمز رنگ شادی است

قرمز رنگ انسان های تند خو و آتشین مزاج است که با کمی ناراحتی از کوره به در می روند رنگ قرمز همواره نشان دهنده قدرت است

این رنگ توجه مردم را به سوی خودجلب می کند

به همین علت است که در حوزه تبلیغات و بازار یابی این رنگ جز محبوب ترین رنگ هاس

چون باعث جذب مشتری می شود و در نتیجه باعث افزایش درآمد می شوداما باید مواظب باشیم

که در استفاده از این رنگ زیاده روی نکنیم.

رنگ بنفش

رنگ بنفش ثروت را به تصویر می کشد و وقتی با رنگ طلایی ترکیب می شود این تاثیر را چند برابر می کند

نشانه ارائه محصولات با کیفیت است مخصوصا با رنگ ها ی مثل نقره ای و طلایی ترکیب شود

 

روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در بالا بردن درآمد

روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در بالا بردن درآمد

رنگ بنفش حس ارزش و اعتبار را القا می بخشد رنگ بنفش نماد( عشق و تخیل و ارزش وشجاعت )است

رنگ بنفش باعث ارامش می شود رنگ بنفش نشانه ثروت است  ترکیبی از رنگ قرمز +آبی است

تاثیر رنگها بر جذب مشتری و افزایش درآمد

رنگ ها تاثیر زیادی در جذب مشتری دارند کاربرد های زیادی در تبلیغات و افزایش درآمد دارند

پژوهشگران در پژوهش های بسیاری تاثیر رنگ ها را  در جذب مشتری اثبات کرده اند رنگ ها  در بخش های از مغز هیجان و ارامش را به وجود می آورند

به همین خاطر ما باید در انتخاب رنگ ها در تبلیغات مون توجه بسیار داشته باشیم

ما باید در تبلیغات مون از رنگ های استفاده کنیم که چشم بیننده و مخاطب خسته نشود باید از رنگهای استفاده کنیم که متضاد هم هستند

این کار باعث تمرکز و جذب بیننده می شود و درآخر اگر ما در انتخاب رنگ که برای تبلیغات کارمون دقت کنیم

باعث افزایش مشتری و جذب بیننده خواهد شد در نتیجه باعث افزایش درآمد می شود

 

روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن در بالا بردن درآمد

پایان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *